رسیدگی به شکایات

 
نام و نام خانوادگی: مریم کارگر
تحصیلات : دیپلم
داخلی ۳۱۰ 

شرح وظایف:

- برگزاری جلسات رسیدگی به شکایات به صورت ماهیانه
- تکمیل فرم شکایات توسط فردشاکی و دریافت کدرهگیری در دفتر رسیدگی به شکایات
- پیگیری شکایات تا زمان دریافت پاسخ کتبی
- ارائه بازخور پاسخ شکایات به فردشاکی به صورت تلفنی و یا حضوری
- جمع آوری شکایات پرسنلی و مردمی از صندوقهای مربوطه به صورت روزانه
- پیگیری شکایات واصله از MCMC تا زمان پاسخ و ارائه جواب کتبی
- ارسال گزارشات ماهیانه ازکلیه شکایات حضوری و MCMC بررسی شده به واحدحاکمیت بالینی بیمارستان و دانشگاه علوم پزشکی
- نظارت بر اجرای صحیح روند رسیدگی به شکایات در شیفت های عصر و شب توسط سوپروایزر

 

 

فعالیتهای این واحد  

 

 

 

مراحل دریافت شکایات در بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) خرم بید

۱-حضوری

الف :در شیفت صبح به واحد رسیدگی به شکایات، واقع در درمانگته تخصصی طبقه دوم سرکار خانم مریم کارگرمراجعه فرمایید.

شماره تماس:۵-۴۴۴۵۱۰۲۱ داخلی۳۱۰

ب:در شیفت عصر و شب به دفتر سوپر وایزر کشیک واقع در اورژانس مراجعه فرمایید.

شماره تماس:۵-۴۴۴۵۱۰۲۱ داخلی۲۰۸

۲-غیر حضوری

الف: ثبت شکایت در فرم الکترونیکی سایت مرکز جهت ثبت شکایت اینجا را کلیک کنید

 ب:ارسال ایمیل به آدرس :khorrambidhp@sums.ac.ir