متن استاتیک شماره 70 موجود نیست

مدیریت

نام و نام خانوادگی : نرجس اسدابادی

تحصیلات :  کارشناس ارشد مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی 

تلفن تماس: ۴۴۴۵۱۰۲۱الی ۴   داخلی ۳۰1

سوابق اجرایی :
 1-مسئول بخش داخلی و جراحی      2- مسئول بخش  اورژانس       3-سوپروایزور آموزش و کنترل عفونت         
4- مدیر خدمات پرستاری              5- مسئول بهبود کیفیت و رابط بیمه ها          6- مدیر  بیمارستان از سال 1400
 

شرح وظایف

  1. مسئولیت و نظارت کامل و هماهنگی امور اداری و مالی بیمارستان
  2. انتخاب مسئول مجرب و ئصالح در بخشهای مختلف بیمارستان
  3. هدایت بیمارستان در اجرای برنامه های مصوب بیمارستان
  4. هماهنگی و نظارت بر عملکرد واحدهای تجهیزات پزشکی و تاسیسات بیمارستان،بخشهای اداری، مالی، بالینی، پزشکی و پیراپزشکی
  5. شرکت در  جلسات هیئت رئیسه، تحول اداری، آموزش، کمیته های بیمارستانی و غیره
  6. تعیین خط مشی و نظارت بر حسن اجرای آن
  7. کسب خط مشی و دستورالعمل اجرایی و برنامه کلی از رئیس بیمارستان
  8. تطبیق و هماهنگی امور بیمارستان با توجه به استانداردهای بیمارستان
  9. تهیه و تنظیم گزارش از فعالیت و مشکلات واحدهای بیمارستان همراه با ارائه پیشنهاد – راه حل مناسب جهت بیمارستان
  10. نظارت کلی به چگونگی مصرف اعتبارات به منظور حصول اطمینان از صحت اجرای برنامه ها
  11. ایجاد هماهنگی و هدایت فعالیت ها و عملیات کلیه واحدهای تحت سرپرستی
  12. تقسیم فعالیتها بین مسئولان واحدهای تحت سرپرستی و ارائه آموزش و راهنمایی آنان
  13. ایجادا تدابیر لازم و ارائه راهکارهای اساسی در جهت افزایش انگیزه در کارکنان تحت امر و تشویق و تنبیه کارکنان
  14. نظارت بر نحوه عملکرد کلیه واحدهای تحت سرپرستی
  15. شرکت در جلسات مربوط به امور بیمارستان ها از طرف ستاد مرکزی و معاونت های دانشگاه
  16. مدیریت شکایات بیماران و همراهان در خصوص درخصوص پرسنل تحت سرپرستی و بازدید از بخشهای مختلف بیمارستان
  17. ارزشیابی ماهیانه و سالیانه نیروهای تحت پوشش
  18. هماهنگی با مترون بیمارستان در بخشهای درمانی و واحدهای مربوطه
  19. هماهنگی و پیگیری در جهت تقاضای اموال پلاکی، مصرفی و تعمیرات دستگاه ها و رفع نواقص دستگاه های بخش های مربوطه
  20. نظارت بر کیفیت و حسن اجرای بهداشت و نظافت بیمارستان
  21. پیگیری امور رفاهی پرسنل تحت امر
  22. پیگیری جهت تهیه لیست پرداخت های پرسنلی و پرداخت به موقع
  23. پیگیری جهت رضایتمندی بیمار، مددجو، همکاران و خانواده تحت سرپرستی
  24. نظارت برحسن اجرای شرح وظایف سطوح مختلف کارکنان تحت سرپرستی
  25. نظارت برحسن جریان کلیه امور واحدهای تحت سرپرستی
  26. صدور دستورات لازم به منظور ایجاد هماهنگی بین واحدها
  27. سازمان دهی فعالیت های مربوط و تقسیم کار و تعیین وظایف و حدود مسئولیت و اختیارات واحدهای تحت سرپرستی
  28. صدور دستورالعمل ها و ضوابط مربوطه
  29. نظارت در تنظیم بودجه واحد مربوطه
  30. شرکت در سمینارها، کمیسیون ها و تهیه گزارش جهت ارائه به مقام مافوق
  31. مطالعه و بررسی در زمینه ساعات کار کارکنان و تهیه طرح تعیین ساعات کار براساس نوع و کمیت فعالیت و نظارت براجرای طرح های تهیه شده و جاری در واحدها
  32. جمع آوری اطلاعات مربوط به نیازهای کلی بیمارستان از نظر ساختمان و تجهیزات و نیاز به تعمیرات اساسی و یا بازسازی و تهیه گزارشاتع مربوط به پیرامون آن جهت مقام افوق
  33. بررسی درمورد وسایل و لوازم مصرفی، غذایی و دارویی و تجهیزات مورد نیاز بیماستان و تهیه و تنظیم طرح های مربوط به خرید، توزیع، نگهداری و کنترل آنها به منظور استفاده صحیح از وسایل
  34. برنامه ریزی طرح های بیمارستانی کوتاه و درازمدت و فعالیت های مراکز درمانی باتوجه به امکانات هریک از آنها در مواقع ضروری به منظور ایجاد سهولت در پذیرش بیماران