مدیریت
.png) |
نام و نام خانوادگی : نرجس اسدابادی
تحصیلات : کارشناس ارشد مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی
تلفن تماس: ۴۴۴۵۱۰۲۱الی ۴ داخلی ۳۰1
|
سوابق اجرایی :
1-مسئول بخش داخلی و جراحی 2- مسئول بخش اورژانس 3-سوپروایزور آموزش و کنترل عفونت
4- مدیر خدمات پرستاری 5- مسئول بهبود کیفیت و رابط بیمه ها 6- مدیر بیمارستان از سال 1400
شرح وظایف
|
- مسئولیت و نظارت کامل و هماهنگی امور اداری و مالی بیمارستان
- انتخاب مسئول مجرب و ئصالح در بخشهای مختلف بیمارستان
- هدایت بیمارستان در اجرای برنامه های مصوب بیمارستان
- هماهنگی و نظارت بر عملکرد واحدهای تجهیزات پزشکی و تاسیسات بیمارستان،بخشهای اداری، مالی، بالینی، پزشکی و پیراپزشکی
- شرکت در جلسات هیئت رئیسه، تحول اداری، آموزش، کمیته های بیمارستانی و غیره
- تعیین خط مشی و نظارت بر حسن اجرای آن
- کسب خط مشی و دستورالعمل اجرایی و برنامه کلی از رئیس بیمارستان
- تطبیق و هماهنگی امور بیمارستان با توجه به استانداردهای بیمارستان
- تهیه و تنظیم گزارش از فعالیت و مشکلات واحدهای بیمارستان همراه با ارائه پیشنهاد – راه حل مناسب جهت بیمارستان
- نظارت کلی به چگونگی مصرف اعتبارات به منظور حصول اطمینان از صحت اجرای برنامه ها
- ایجاد هماهنگی و هدایت فعالیت ها و عملیات کلیه واحدهای تحت سرپرستی
- تقسیم فعالیتها بین مسئولان واحدهای تحت سرپرستی و ارائه آموزش و راهنمایی آنان
- ایجادا تدابیر لازم و ارائه راهکارهای اساسی در جهت افزایش انگیزه در کارکنان تحت امر و تشویق و تنبیه کارکنان
- نظارت بر نحوه عملکرد کلیه واحدهای تحت سرپرستی
- شرکت در جلسات مربوط به امور بیمارستان ها از طرف ستاد مرکزی و معاونت های دانشگاه
- مدیریت شکایات بیماران و همراهان در خصوص درخصوص پرسنل تحت سرپرستی و بازدید از بخشهای مختلف بیمارستان
- ارزشیابی ماهیانه و سالیانه نیروهای تحت پوشش
- هماهنگی با مترون بیمارستان در بخشهای درمانی و واحدهای مربوطه
- هماهنگی و پیگیری در جهت تقاضای اموال پلاکی، مصرفی و تعمیرات دستگاه ها و رفع نواقص دستگاه های بخش های مربوطه
- نظارت بر کیفیت و حسن اجرای بهداشت و نظافت بیمارستان
- پیگیری امور رفاهی پرسنل تحت امر
- پیگیری جهت تهیه لیست پرداخت های پرسنلی و پرداخت به موقع
- پیگیری جهت رضایتمندی بیمار، مددجو، همکاران و خانواده تحت سرپرستی
- نظارت برحسن اجرای شرح وظایف سطوح مختلف کارکنان تحت سرپرستی
- نظارت برحسن جریان کلیه امور واحدهای تحت سرپرستی
- صدور دستورات لازم به منظور ایجاد هماهنگی بین واحدها
- سازمان دهی فعالیت های مربوط و تقسیم کار و تعیین وظایف و حدود مسئولیت و اختیارات واحدهای تحت سرپرستی
- صدور دستورالعمل ها و ضوابط مربوطه
- نظارت در تنظیم بودجه واحد مربوطه
- شرکت در سمینارها، کمیسیون ها و تهیه گزارش جهت ارائه به مقام مافوق
- مطالعه و بررسی در زمینه ساعات کار کارکنان و تهیه طرح تعیین ساعات کار براساس نوع و کمیت فعالیت و نظارت براجرای طرح های تهیه شده و جاری در واحدها
- جمع آوری اطلاعات مربوط به نیازهای کلی بیمارستان از نظر ساختمان و تجهیزات و نیاز به تعمیرات اساسی و یا بازسازی و تهیه گزارشاتع مربوط به پیرامون آن جهت مقام افوق
- بررسی درمورد وسایل و لوازم مصرفی، غذایی و دارویی و تجهیزات مورد نیاز بیماستان و تهیه و تنظیم طرح های مربوط به خرید، توزیع، نگهداری و کنترل آنها به منظور استفاده صحیح از وسایل
- برنامه ریزی طرح های بیمارستانی کوتاه و درازمدت و فعالیت های مراکز درمانی باتوجه به امکانات هریک از آنها در مواقع ضروری به منظور ایجاد سهولت در پذیرش بیماران
|